Oferta
KROK I
Wymiana opon w naszym serwisie zaczyna się przyjęciem zlecenia od Klienta. Pracownik serwisu udziela informacji o dostępnych usługach podstawowych ( wymiana kół, wyważanie) i dodatkowych ( pompowanie, depozyt i konserwacja opon) oraz pokazuje cennik usług.
Klient dokonuje wyboru zakresu usług i jest informowany o całkowitej cenie wybranego przez siebie pakietu.
KROK II
Po ustaleniu zakresu prac samochód wjeżdza na podnośnik, pracownicy przystępują do demontażu kół.
Koła zostają opisane w celu identyfikacji pozycji każdego z kół na samochodzie. Kolejnym krokiem jest demontaż opony.
Opony zdjęte z samochodu mogą na życzenie Klienta zostać poddane konserwacji ( wydłuza to ich żywotność) , a następnie oddane do depozytu lub zapakowane w specjalne worki i umieszczone w bagażniku auta Klienta.
KROK III
W momencie gdy z felgi zostają zdjęte opony pracownicy dokonują oceny stanu obręczy. Informują Klienta jeżeli felga jest krzywa, pęknięta lub w inny sposób uszkodzona.
Prostowanie felg (zwłaszcza stalowych) może odbyć się w trakcie wymiany opon. W przypadku felg aluminiowych lub większych uszkodzeń zwykle konieczne jest pozostawienie felgi do naprawy.
Opony, które mają zostać założone na felgi również poddawane są ocenie. Jeśli wszystko jest w porządku pracownik montuje opony na obręcz. Tak przygotowane koła są gotowe do wyważania.
KROK IV
Komputerowe wyważanie kół służy jak najdokładniejszemu rozłożeniu masy, a przez to wyeliminowaniu znacznych sił działających na toczące się koło. Żle lub niedokładnie wyważone koła bedą powodowały "bicie" odczuwalne na przykład jako wibracje na kierownicy podczas jazdy z większą prędkością. Odbija się to niekorzystnie także na stanie zawieszenia oraz nieodpowiednim zużyciu bieżnika opony.
KROK V
Prawidłowy serwis opon kończymy odpowiednim umieszczeniem kół na samochodzie. Koła zostają przykręcone kluczem dynamometrycznym. Należy jednak pamiętać, aby sprawdzić dokręcenie kół po przejechaniu około 50 km.